Bästa vän

Ibland måste du släppa allt, gråta ut och verkligen förstå vilka som är där för dig 24 timmar om dygnet. Du måste förstå att de aldrig ville såra och de ville bara ditt bästa.

Jag har fått lära mig detta på det svåra sättet när jag inser att "min bästavän" inte är min vän längre. Sorgligt men sant. Hon som var äkta är falsk och som som stod dig närmast, står längst bort. Smällen är hård. Så grymt hård men du måste inse att alla människor kan inte stanna i ditt liv. Kanske bara i ditt hjärta med minerna om vad ni har gjort och hur ni tajta ni var. Jag fick reda på det idag, jag känner mig så lurad. Jag känner mig också så himla svag, jag borde har märkt något, inte varit så jävla blind och inte så jävla lätt lurad. Man känner sig så dålig. Jag borde inte har puttat ifrån mig dom som betydde mest, jag borde ha insett att alla inte vill mitt bästa, hur många gånger dom än säger detta.

Jag är ledsen, så sjukt ledsen att jag vill bara lägga mig under täcket och inte gå upp ur sängen. Antagligen det hon vill att jag ska göra. Men jag tänker inte bryta ihop. Jag FÅR vara ledsen idag men imorgon är jag starkare än vad jag är idag och imorgon är jag också det svagaste jag någonsin kommer bli.

Jag skojar inte när jag säger: Hålla dina nära och kära nära dig, berätta för dom hur mycket du bryr dig om dom och SNÄLLA svik dom inte. Jag vet hur det känns att bli sviken och jag kan lova dig. Det är inte roligt. Så snälla, älska alla som älskar dig, bry dig om dom som inte älskar dig.
Haters makes me famous :)

Puss // Teenagegirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0