Ge mig snälla en nystart! Please

Att bo på samma ställe hela sin uppväxt, växa upp med samma personer, samma skola och samma miljö är väl tryggt i vissas ögon. I mina ögon: TRÅKIGT!

Jag gillar inte att gå till skolan och veta att alla vet vem jag är, vad jag har gjort i mitt liv och fortfarande komma ihåg mina misstag jag gjorde för typ 3 år sedan. Jag vill ha en ny start. Inte hela tiden men ibland. Jag skulle tycka det var så himla skönt.

Jag började gå i en skola som gick från 6:års till 6:an. I alla dessa år gick jag nästan med samma personer. GASH, man blev galet trött på dom. Började sen en skola som går från 7:an till 9:an ( där går jag nu ). Problemet är bara att det inte bara var jag som började den skolan. Nej, det var typ hela min andra skola också... Suck. Det betyder att vissa personer som jag ser i korridorerna idag, har jag känt sen jag började 6:års. Vissa tycker säkert det låter jätte mysigt, för mig? EXTREMT tråkigt...

Jag skulle vilja ha en ny start. Där ingen vet vem man är, vad man har gjort eller vart man kom ifrån. Man kan få vara den man vill vara utan att folk säger till dig vem du har varit.

Är det bara jag som vill ha en nystart ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0