Låta någon gå...

Att låta någon gå, någon du fortfarande älskar men som inte älskar dig tillbaka är bland det värsta som finns. Att se kille du har varit total kär i hur länge som helst, gå med armen runt en annan tjej, den känslan är absolut värst.
 
Jag tror inte vi är för rädd för att låta personer gå, egentligen är vi för rädda för att själva gå. Att lämna det bakom oss och titta frammåt. Jag är iallafall rädd för det. Men om vi mår bättre av att gå därifrån, varför är det då så svårt? Varför fälls så många tårar och varför spenderas så många sömnlösa nätter med att titta på gamla bilder på datorn? 
Kan någon berätta det för mig? För jag fattar verkligen inte... 
 

Don´t say you´re sorry about what you did

Don´t make me cry babe, i just have to leave

Baby, I have to move on

Please just let me, i know I´ll be strong

 

/ Teenagegirl 

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0