Please, don´t be such a bitch...

I vårt land Svealand finns det 2 STORA typer av människor. 1. Falska 2. Äkta. Håller alla med mig? 
Sen finns det 10000 olika typer av "falska" männskor och 10000 olika typer av "äkta" människor? So far u guys with me?
Jag (precis som ni) träffa säkert folk ni älskar och folk ni hatar varje dag. Ni vet vilka som står bakom er och vilka som bitchar emot. Fine, alla älskar inte alla. Men när den som stog bakom dig går över till dom som bitchar emot och glömmer bort dig, vad gör du? Då står du där och tittar på att personen du älskar försvinner mer och mer ifrån dig och du kan inte göra ett skit åt det... Sad but true! Vad gör du? 
 
Jag hade en BÄSTA kompis. Vi gjorde allt tillsammans. Allt från skrattade till grät. Allt från bråkade till shoppade. You name it. ALLT. Helt plötsligt glider vi ifrån varandra. Hon berättar dom hemligheterna jag hade för dom personerna jag absolut in tål och huxflux vet alla om mina djupaste hemligheter. Vad hände? 
 
Jag gråter forfarande, jag är inte samma person och jag litar inte på folk längre. Helt plötsligt har det inte blivit lika lätt att skilja på falska och äkta människor. Plötsligt vet man inte om dom är falska för att dom vill komma åt mina andra kompisar eller om dom är falska för att få reda på massa skit om mig. Du vet ingenting längre. Allt som förut var självklart har nu blivit suddigt och du förstår inte vad som händer? Precis där var jag. Allt hände så fort och det hände precis framför ögonen på mig, men jag kunde inte göra ett skit åt det. 
 
Nu förstår jag, det var aldrig något JAG hade gjort, det var den personen som aldig varit äkta. Att vara falsk om att man är äkta? Hmm.. I didn´t really get it, but now i do!
 
Snälla, gör inte samma misstag som jag. Behåll dina ÄKTA vänner och skjut ifrån dig de falska. Falska vänner
Tro mig, sanningen svider men falskheten som man trodde var sanning svider ännu mer!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0