Pratar du bakom min rygg betyder det att jag är längre fram än vad du är

Snack skit? Kom igen, alla tjejer har någon gång snackat skit bakom någons rygg. Det behöver inte betyda att det var något stort, man har helt enkelt bara pratat på. 
 
Jag undrar egentligen bara hur vi tjejer tänker? Mår vi bättre av att säga att Fia-Lotta är fulare eller tjockare än dig själv? Jag vet inte? Mår vi bättre av det? För i såfall är det något serriöst fel på oss. Tänk att vi måste trycka ner någon annan för att känna oss duktiga/fina/viktiga/vackra/smala whatever! Bara genom att trycka ner någon annan så mår vi bättre? Kom igen tjejer, vi är bättre än det. 

Jag tycker vi slutar upp med vårt jävla bullshit så blir allt mycket enklare!
 
Puss / Teenagegirl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0