Vart har du varit och vart är du påväg?

If you sometimes push people away, it doesn´t mean you don´t love them.
It just means that you have to find yourself without people who tell you who you was...
- Teenagegirl
 
Detta motto skrev jag för inte alls länge sedan och det är något jag ofta tänker på. 
De flesta av oss är nog ganska vilsa, även jag. Men att ha någon som håller i oss med ett koppel för att vi ska stanna kvar, gör inte saken bättre. Jag är rädd för att jag och mina kompisar ska växa ifrån varandra. Förut var jag rädd att dom skulle växa ifrån mig men nu är det snarare tvärt om. Men samtidigt, jag måste få vara den jag faktiskt är utan att folk runt omkring mig säger till mig vem jag var. Jag vet exakt vem jag VAR, däremot har jag lite svårt att säga vem jag just nu faktiskt ÄR. 
 
There is a reason a person is in your past and in your future.
 

Jag tycker det är viktigt att man inte är rädd för att faktiskt vara den man vill vara. Inte hålla på och leta efter alla andras bästa utan faktiskt tänka på vem du är. Inte vem du var!

Hoppas ni har en bra dag så hörs vi senare!
 
/ Teenagegirl
 

Kommentarer
Postat av: Ebba & Hannah ♥

Hej! Kolla in våran nystartade blogg:
http://greatponnys.blogg.se/ :)

2013-01-22 @ 18:51:55
URL: http://greatponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0